DANMARKS FØRENDE TAGFIRMA | RING 70 15 33 44
Reklamation 2017-04-17T23:39:26+00:00

Untitled

Byggeriets Servicekoncept

Jydsk Tagteknik A/S er medlem af Dansk Byggeri, vi benytter Dansk Byggeris Servicekoncept, bl.a. som er del af en god service, så har Jydsk Tagteknik en klar reklamationspolitik. Selvom vi har udført tage og energiløsninger i over 40 år, kan vi dog også lave fejl, og det vil vi gerne have mulighed for at udbedre hurtigt.

Vores reklamationspolitik

Fra vi modtager en reklamation, vil der maximalt gå 48 timer (hverdage) inden vores formand kontakter Dem, med henblik at booke et møde for at se på reklamationen. Han vi herefter sørge for at få udbedret reklamationen hurtigst muligt.

For at vores formænd kan behandle Deres sag hurtigst muligt, bedes De udfylde nedenstående, og De vil derefter blive kontaktet af en af vores formænd.

Udfylde nedenstående formular med følgende oplysninger:
1. Tag et par billede eller flere af reklamationen og vedhæfte det.
2. Lav en kort beskrivelse af skade reklamationen.

Når du har udfyld dette, vil du hurtig blive kontaktet af en af vores formænd.

Skriv dine kontaktinformationer

[contact-form-7 id=”1487″ title=”Reklamation Form”]